Hartela panostaa henkilöstön osaamiseen

Hartela jatkaa panostuksia henkilöstön osaamiseen

Vuonna 2015 Hartelassa käynnistettiin Hartela Boss Academy (HABA) koulutusohjelma jossa panostamme päälliköiden ja johdon esimiestyön ja johtamisen osaamiseen. Vuonna 2018 koulutukseen osallistui viides ryhmä hartelalaisia esimiehiä.

Uutena koulutuskokonaisuutena vuoden 2018 alussa käynnistimme Hartela Construction Academyn (HACA), joka on työmailla työskenteleville toimihenkilöille suunnattu koulutusohjelma. Ohjelmassa panostamme henkilöstömme työmaan johtamisen osaamisen kehittämiseen. Koulutusohjelman keskiössä ovat muun muassa turvallinen työskentely työmailla, kustannustavoitteiden ja ajallinen johtaminen sekä työmaan tekemän laadun varmistaminen.

HACA koulutusohjelmia järjestettiin vuonna 2018 kaksi ja kaiken kaikkiaan niihin osallistui vajaa 40 hartelalaista. Ohjelma jatkuu myös vuonna 2019.